This or That Book Tag

01.01.2015 20:17

Dost jsem hledala a i vymýšlela různé tagy a nejvíc mě zaujal This or that book tag. Protože se s těmi knihami teprve rozjíždím tak něco bude chybět, ale to snad uznáte. Aspoň mě při tom více poznáte a přidám tak další článek…

Tak jdeme na otázky :D.
 

1.     Reálná kniha nebo e-kniha?
U mě je to stoprocentně reálná knížka. E-knihu jsem měla, měla jsem na ní pár knížek, ale vůbec jsem je nechtěla číst. Ani teď bych v e-knize nečetla. Nevím proč, ale je to tak.
Reálná kniha – 100%
E-kniha – 0%
 

2.     Hardback nebo paperback?
Hardback! Paperback nemám ráda. Všude se to různě zohýbá ta obálka se třepí. I když musím uznat, že se to víc vejde do tašky a je lehčí.
Hardback – 90%
Paperback – 10%
 

3.     Česká nebo Anglická verze?
Přiznávám, že Anglickou verzi já doma nemám (když nepočítám slovníky). Ale strašně moc bych chtěla. Jsem si jistá, že se tak i o hodně v té Angličtině zlepším.
Česká– 100%
Anglická - ?%
 

4.     Český nebo zahraniční autor?
Mezi mé „součastné“ knihy mám jen od české autorky Kateřiny Petrusové Nebezpečnou lásku a Zakázanou přitažlivost. A přiznám se, že já vůbec, ale vůbec netušila, že Zakázaná přitažlivost, kterou jsem začala číst jako první, je až třetí díl. Ani jsem netušila, že je to série. Ale v každé jsou hlavní postavy jiné tak moc nevadí, když čtu od konce :).
Tím ale nechci říkat, že čeští autoři jsou špatní, to ne. Strašně moc mě láká 15 mínus od Tomáše Zářeckého, o které vím díky Rodaw.  Ale já přece jen miluji fantasy a žádné fantasy od českého autora neznám, tak mám radši trochu víc zahraniční.
Český autor – 40%
Zahraniční autor – 60%
 

5.     Dystopie nebo reálná kniha?
Myslím, že pro mě je to nerozhodně. Líbí se mi jak dystopie tak reálná knížka.
Dystopie – 50%
Reálná kniha – 50%
 

6.     Šťastné nebo špatné konce?
Mám radši šťastné, ale ne zas tak přehnané. Špatné konce pro mě nejsou příjemné. Ještě se nestalo, že bych u špatného konce brečela, jenom je mi smutno nebo mám vztek. Ale přece jen je v některých knížkách špatný konec zapotřebí. V reálném světě taky není všechno růžové.
Šťastný konec – 95%
Špatný konec – 5%
 

7.     Hrdinka nebo hrdina?
Čtu hodně romantických knih, takže mám radši hrdinky. Více se do ní vžiju a tak.
Ale třeba chci přečíst Herryho Pottera a Eragona. Takže by mi nevadili knihy, kde je hrdina, ale muselo by to být radši dobrodružné.
Hrdinka – 70%
Hrdina – 30%
 

8.     Vlkodlaci nebo upíři?
Celkově mám radši vlkodlaky, ale žádnou knihu jsem ještě nečetla.
Upíří, to podle toho jací. Je obrovský rozdíl mezi upíry z Twilight ságy a Upířími polibky. Já mám radši ty z Upířích polibků. Twilight ságu mám rozečtený první díl. A nemůžu se k tomu dokopat. Strašně mi to znechutil ten film. Kdybych četla knihu před filmem říkala bych něco jiného.
Upíří – 45%
Vlkodlaci – 55%
 

9.     Kouzelníci nebo víly?
Knihu o vílách jsem ještě taky nečetla. Ale já si představuji vílu jako takovou tu blonďatou princezničku v růžovích šatičkách, a to se mi nelíbí. Kouzelníci jsou pro mě jasní vítězové.
Kouzelníci – 95%
Víly – 5%
 

10.   Tenké nebo tlusté knihy?
Je mi to jedno, jakákoliv velikost je v pořádku. Hlavní je, aby se mi líbil příběh. Jde jen o to, že tenké čtu rychleji a tlusté o trochu pomaleji.
Tenké – 50%
Tlusté – 50%
 

11.   Kniha s přebalem nebo bez přebalu?
Přebaly nemám ráda, strašně rychle se ničí. A ještě horší je, že pod přebalem to vypadá tak „chudě“, např.: Anna krví oděná, Jako led, Počkám na tebe. Nevadí mi knihy, které vypadají stejně na přebalu i pod přebalem, jediný takový co mám je Poselství jednorožců.
S přebalem – 0%
Bez – 100%
 

12.   Série nebo samostatná kniha?
Zatím dávám přednost samostatným, a nebo jen prvním dílům série. Seznámím se s postavami a románek mezi dvěma lidmi teprve vzniká.
Série – 45%
Samostatná kniha – 55%
 

13.   Knížka ze současnosti nebo z historie?
Z historie toho moc nemám. Ale o to jakou historii, třeba o válce, to bych nikdy nemohla číst. Ze současnosti jsou taky dobré. A dohromady to je taky super, např.: série Drahokamy.
Současnost – 50%
Historie – 50%

 

Tag znám od Bastery, Knihy nekoušou: https://www.youtube.com/watch?v=6k2n6B-ABso

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek